توسعه فروش سازمانی

 

برنامه‌ریزی برای توسعه فروش دقیقاً پس از عملیات فروش و تجزیه تحلیل بازار و رفتار مخاطب انجام می شود. زمانی باید توسعه فروش را آغاز کرد که برنامه ریزی‌ های ابتدایی برای فروش به ثمر نشسته است و یک کسب و کار تصمیم دارد بازار خود را گسترش دهد.

اهمیت دادن به مشتریان اختصاصی یک محصول یا خدمات در شرکت ها جزئی از این برنامه است. شاید بپرسید که چگونه مشتریان اختصاصی را جذب کنیم و به آنها اهمیت بدهیم؟ این کار، بسیار ساده است!

مشتریان اختصاصی یک کسب و کار افرادی هستند که بارها و بارها از محصولات و خدمات شرکت استفاده کرده‌اند، بنابراین با تهیه یک فهرست از ایمیل و شماره تماس آنها می توانید مسیر ارتباطی بین شرکت و مشتری را تقویت کنید. به جای اینکه فهرست کاملی از ایمیل های مختلف تهیه کنید، بر روی همین مشتریان سرمایه گذاری نمایید. فراموش نکنید که اگر مشتریان ثابت شرکت شما همواره رضایت داشته باشند، به دنبال خود می توانند صدها مشتری دیگر را به شما معرفی کنند. با توجه به این فاکتور مهم، مشتری مداری، یک رکن اصلی در برنامه‌ریزی برای توسعه فروش است.

استراتژی بازاریابی و پلن فروش

انواع روش های توزیع یا فروش مویرگی

آیا شما بهترین گزینه برای مشتریان خود هستید؟

مشتریان ,یک ,اختصاصی ,شرکت ,مشتری ,اهمیت ,مشتریان اختصاصی ,توسعه فروش ,و کار ,کسب و ,یک کسب

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اقیانوس سیاه تگنما | tagnama http://yon.ir/9g3dc دانلود کتاب آمار و احتمال محسن طورانی کودک پلاس قرارگاه‌مردمی فرهنگی‌تربیتی وجهادی آتش به اختیار زاوه زندگیِ دور و بر ما آسِمـــــان می‌نویســـد... ایران فایل 98 دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی