توسعه فروش سازمانی

 

برنامه‌ریزی برای توسعه فروش دقیقاً پس از عملیات فروش و تجزیه تحلیل بازار و رفتار مخاطب انجام می شود. زمانی باید توسعه فروش را آغاز کرد که برنامه ریزی‌ های ابتدایی برای فروش به ثمر نشسته است و یک کسب و کار تصمیم دارد بازار خود را گسترش دهد.

اهمیت دادن به مشتریان اختصاصی یک محصول یا خدمات در شرکت ها جزئی از این برنامه است. شاید بپرسید که چگونه مشتریان اختصاصی را جذب کنیم و به آنها اهمیت بدهیم؟ این کار، بسیار ساده است!

مشتریان اختصاصی یک کسب و کار افرادی هستند که بارها و بارها از محصولات و خدمات شرکت استفاده کرده‌اند، بنابراین با تهیه یک فهرست از ایمیل و شماره تماس آنها می توانید مسیر ارتباطی بین شرکت و مشتری را تقویت کنید. به جای اینکه فهرست کاملی از ایمیل های مختلف تهیه کنید، بر روی همین مشتریان سرمایه گذاری نمایید. فراموش نکنید که اگر مشتریان ثابت شرکت شما همواره رضایت داشته باشند، به دنبال خود می توانند صدها مشتری دیگر را به شما معرفی کنند. با توجه به این فاکتور مهم، مشتری مداری، یک رکن اصلی در برنامه‌ریزی برای توسعه فروش است.

استراتژی بازاریابی و پلن فروش

انواع روش های توزیع یا فروش مویرگی

آیا شما بهترین گزینه برای مشتریان خود هستید؟

مشتریان ,یک ,اختصاصی ,شرکت ,مشتری ,اهمیت ,مشتریان اختصاصی ,توسعه فروش ,و کار ,کسب و ,یک کسب

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران